HTML

paranoid a droid

Tudsz egy jó összeesküvést? Megfigyelnek az UFÓk? Lehallgat a szomszédod, aki CIA ügynök? Mikrofont tettek a macskádba? Írd meg mitől parázol a figyelnek@gmail.com -ra. Paranoiablog, avagy Eye in the Sky.

Friss topikok

Linkblog

Figyelnek a zebrán

2007.10.19. 12:01 v007

Kiskoromban azt hittem, hogy a fák csinálják a szelet, amikor hajladoznak. Vidéki gyerek voltam, hihettem. Aztán felkerültem Pestre. És jöttek a jelzőlámpák. Piros-zöld emberkék váltakozása. Zölden mehetsz, pirosnál megállsz. Egy jelzőlámpa nem tűnt bonyolultnak. Nade egy kereszteződés! Autók, emberek, a város lüktetése és ritmusa.

Amit, én már akkor tudtam: titokzatos kezek irányítanak.

Honnan tudhatná egy buta lámpa, hogy én mikor akarok átmenni a kereszteződésen? Hát persze hogy nem tudja. Az tudja, aki figyel a kamerából! Ugyanis feltűnt, hogy néha pont akkor vált zöldre a lámpa, amikor odaérek a zebrához. Általában amikor nem siettem sehova. Csak andalogtam és merengtem az élet, és az alsótagozatos általános iskoláslét nagy dolgain. Olyankor simán átmehettem.

Hanem amikor siettem, rohantam, rögtön pirosra váltott. Attól kezdve mindig tudtam, hogy valakik, valahonnan figyelik a zebrákat, kereszteződéseket, és kényük-kedvük szerint irányítják a lámpák váltakozását.

Itt például nincs lámpa. Még. Egyelőre a káosz az úr.


Na egyelőre ennyi.

Szólj hozzá!

Címkék: kormány ufó jelzőlámpa

A bejegyzés trackback címe:

https://paranoia.blog.hu/api/trackback/id/tr37201103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása